Thursday 12 May 2016

You Beauty Box Maj May 2016- The Cult Beauty Box



W tym miesiącu znowu spóźniłam się z wyborem i produktu, który chciałam mieć w pudełku, został on wykupiony za nim zalogowałam się na stronę. Nie wiem dlaczego, ale myślałam, że pierwszy Maja wypada w poniedziałek i jakoś w popołudniu w niedzielę zorientowałam się, że to dziś jest dzień by wybrać zawartość. 



Do wyboru w tym miesiącu były:

 • NUXE Huile Prodigieuse® (10ml) - miałam kiedyś i bardzo rzadko używałam.
Burt's Bees Tinted Lip Balm in Hibiscus (4.25g)
 • Revlon Ultra HD™ Lipstick in Hibiscus (3g), mam w kolorze "Gladious", pomadka się długo trzyma i ładnie pachnie.
 • MUA Prime & Conceal Palette (4g), to był właśnie produkt który chciałam, ale był on bardzo szybko wyprzedany.
Anne Semonin Eye Express Radiance Ice Cube (4ml) 
L'Occitane en Provence Thé Vert & Bigarade Eau de Toilette (7.5ml) 

 

 

Mój wybór padła na:
 

 • SHOW Beauty Pure Treatment Oil (60ml), regularna cena tego produktu to około £50.00, teraz z racji, że był w ty pudełku można go znaleźć na eBay za około £25. Olejek ma bardzo dobre recenzję i jak tylko skończę obecny olejek włosów zacznę ten używać.

 

Rodial Stem Cell Cleansing Cream (70ml) , 2 w 1, czyli oczyszczający krem/maska. Wersje 200ml, mozna kupic za £32. Również ma dobre recenzję w internecie. Idealny do suchej skóry, świetnie radzi sobie z makijażem. Skóra po zastosowaniu jest oczyszczona i nawilżona. 


W każdym pudełku znaleźć można było : Popband Popband Hair Band, ja dostałam w kolorze różowy, bardzo jaskrawym. Jest bardzo miękka w dotyku, bardzo rozciągliwa czyli wszystko co obiecuje producent. Dodatkowo gumka nie odbija się na włosach., czy to prawda nie wiem, ale ponoszę trochę i dam znać.
Kolejnym produktem jest Verso Super Facial Serum (2ml), z retinole 8, w sam raz na jedno lub dwa użycia.  Dodatkowo: karta podarunkowa  Anne Semonin o wartości £15, weszłam na strone i maja tam naprawde drogie rzeczy, pewnie zniżki nie wykorzystam.

 


Pudełko kosztuje tylko £6.95, szczegóły na http://box.you.co.uk/
 

No comments:

Post a Comment