Saturday 21 May 2016

Cohorted Maj* May * 2016

Hello!

Tak jak miesiąc temu, tak i w tym miesiącu jestem rozczarowana pudełkiem Cohorted.

W tym miesiącu w boxie znajdziemy tylko  4 produkty, 3 pełno wymiarowe i jeden który jak dla mnie to próbkę.

W tym miesiącu w pudełku znajdowałay się:

- The Balm - Voyage Vol2 pallete, wart £37.50,
- Hourglass - Lipstick - ja dostałam Riviera, wart £23.00,
- Jimmy Choo - EDT Fragrance mini 4.5ml, wart £10.00,
- HJ Manicure, lakier do paznokci 14.8ml  w kolorze Carmal Latte, wart £9,50.
 


Co ciekawe,  jak widać na zdjęciu u góry w pudełku powinno znajdować się Selfie Powder firmy Too Faced. Mam nadzieję, że kolejny box, mój ostatni zresztą, będzie zawierał ten produkt.


- The Balm - Voyage Vol2 pallete, wart £37.50,
Śliczna paletka, która jak dla mnie ratuje ten box. Zawiera 9 cieni do powiek, 1 rozświetlacz do twarzy, 1 bronzer, 2 róże i 2 produkty które można użyć i do ust i do policzków jako róż.  Puedłko zawiera lusterko. Cienie do powiek są mocno napignmentowane. Bronzer jest matowy. Świetna paletka na wyjazdy.
 


 

 - Hourglass - Lipstick - ja dostałam Riviera.  Łatwo się aplikuję, daję fajne, matowe wykończenie. Jest mega trwały. Tylko czemu dostałam tą pomadkę w takim kolorze?? Bardzo pomarańczowa kompletnie mi nie pasuję. Kolejna pomadka z tego boxu w nieużywalnym kolorze. Jestem rozczarowana. 
  



- Jimmy Choo - EDT Fragrance mini 4.5ml. Ładny zapach, marka znana, tylko szkoda że to tylko 4.5ml i że nie jest w sprayu. Kolejne rozczarowanie.
 


 - HJ Manicure, lakier do paznokci 14.8ml  w kolorze Carmal Latte.Szybko schnie i daję paznokciom profesjonalne, lśniące   wykończenie. Lakiery tej firmy nie sa testowane na zwierzętach Dodatkow nalyży do grupy lakierów "5-Free", czyli bez formaldehydu, toluenu i DBP (Dibuthyl Phtalate – ftalanu zmiękczającego) oraz formaldehyde resin (formaldehydowej żywicy) oraz kamfory. 
Podsumowując, za pudełko za które zapłaciłam £35.00, oczekiwałam czegoś więcej. Z subskrycji jak na razie zrezygnowałam.Mam nadzięję, że nie ominę jakiegoś super pudełka. 
Jeśli byłybyście zainteresowane prenumerata tego pudełka, więcej informacji znajdziecie tutaj: https://www.cohorted.co.uk/black-edition/

 

No comments:

Post a Comment