Sunday 8 May 2016

OGX Brazilian Keratin Smooth Shampoo and Conditioner - Szampon i odżywka firmy OGX - recenzja

Seria do włosów, którą kocham i jednocześnie nie cierpię.
Szampon jak i odzywkę kupiłam w Bootsie na promocji 3 za 2. Regularna cena za opakowanie to £6.99, pojemność obu to 385ml, czyli więcej niż przeciętnego szamponu do włosów.
Seria ma za zadanie odżywić, wygładzić i wzmocnić włosy. Szampon nie ma w składzie SLS.
Pachnie cudownie kokosami, czuć ten zapach nawet następnego dnia.

W składzie znajdziemy: olejek kokosowy, proteiny kreatyny, olejek z avocado oraz masło kokosowe.
Grupą docelową tej serii są osoby z kręconym  włosami . Ja takowych nie posiadam, moje włosy są proste, ale mają tendencję do puszenia się z racji tego, raz na parę miesięcy robię sobie blond pasemka.
Szampon i odżywkę stosuje prawie trzy miesiące. Moje włosy się mniej puszą, są bardziej lśniące, mniej się przetłuszczają. Są bardziej miękkie w dotyku

Największy minus to opakowanie i konsystencja. Szamponu jest lekko lesista, łatwo można ją zmyć z włosów. Odżywki jest bardzo gęsta i dobrze rozprowadza się. Niestety oba produkty ciężko wydobyć z opakowania. Trzeba się nieźle namęczyć by je wydobyć, bardzo często kończy się to stratą produktu, który zamiast na ręce ląduje na dole kabiny prysznicowej.  Mam nadzięje, że producent coś wymyśli i to zmieni. Ja się bardzo waham czy kupić kolejne opakowanie z tej serii lubz innej tej firmy, tylko jedna rzecz która mnie może zniechęcić to właśnie opakowanie.

No comments:

Post a Comment