Sunday 22 May 2016

The Precious Petals Beauty Box ze strony Latest in Beauty Maj May 2016



 
 Hello !!

Zaszalałam trochę w tym miesiącu, dwa boxy ze strony Latest in Beauty. Moje konto bankowe trochę to odczuję. Ten kosztował mnie £20.00 i nie było kosztów przesyłki. Miałam już trochę produktów z tej firmy, zawsze byłam zadowolona. Dodatkowo w pudełku znajdują się moje da ulubione kosmetyki, więc zdecydowałam że kupię to pudełko. Samo pudełko wygląda przepięknie, a w środku znajdują się sztuczne płatki róży.
Ten box to kolejny owoc współpracy LIB z blogerką Jane Cunningham z http://britishbeautyblogger.com/.

 

W pudełku znajdziemu:
 L'Occitane - Divine Cream 1x8ml , na razie tylko powąchałam i zapach mi się podoba.

  L'Occitane - Almond Shower Oil 1x75ml , miałam już kiedyś próbke tego olejku do mycia. Jest to wedgług mnie najpszy produkt do mycia ciała jaki używałam. Cudownie pachnie, zapach długo utrzymuję się w łaziencę i na ciele. Kosystencja jest w sam raz. Skóra po jest miękka i nawilżona.

  L'Occitane - Cherry Blossom Hand Cream 1x30ml,
miałam kiedyś próbkę innego kremu do rąk tej firmy, szału nie było. Co do tego cudownie pachnie cudownie, jak chyba każdy produkt tej firmy. Nie zostawia tłustego filmu, czy nawilża? musze dłużej poużywac by to ocenić.

  Melvita - L’Or Bio 1x17ml, nawilżający olejek do ciała i twarzy. W sprayu. Również ładnie pachnie. Zostawia lekki, tłusty film.

  Melvita - Rose Floral Water 1x28ml,
też w sprayu. Ma za zadanie nawilżyć i zregenerować skórę.

  Erborian - CC Cream 1x15ml.
Właśnie kończę próbke tego CC kremu, który mam z innego boxu. I jestem zadowolona, że mam kolejne 15ml. Krem się szybko wchłania, dostosowuje kolor do naszego odcienia skóry. Daje średnie krycie. Nie wysusza skóry.

  Erborian - Camelia Essence 1x3ml. Kolejny koreański kosmetyk. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem esencji do twarzy, więc ciesze się że mam szansę jedna wypróbować. 

  L'Occitane - Share Your Thoughts Postcar.  Dodatkowo dołączona jest opłacona kartka pocztowa, którą można wypełnić naszymi przemyśleniami na temat pudełka i można wygrać warte 250 funtów produkty od firm:
L'Occitane, Melvitai i Erborian


No comments:

Post a Comment