Monday 11 April 2016

You Beauty Box Marzec/March 2016

Post bardzo, bardzo spóźniony, bo to już połowa kwietnia prawie i parę dni temu dostałam już kwietniowy box. Ale z  racji, że miałam wyjazd na Święta do Polski, niestety nie starczyło mi czasu by dokończyć post o marcowym pudełku.


Kolejny miesiąc i kolejny box .  W tym miesiącu pudełko było większe niż zwykle i przyszło w czasie jak nikogo w domu nie było. Więc ktokolwiek je mi dostarczył, spróbował swojego szczęścia i wcisnął mi pudełko na silę, przez otwór na listy, co poskutkowało uszkodzenie pudełka. Na szczęście zawartość pozostała nie naruszona.


W tym miesiącu znowu się spóźniłam i jeden z produktów który chciałam mieć, nie był jaż na stanie.
W tym miesiącu do wyboru były:


  • NUDE Skincare PROGENIUS Firming Youth Oil 5ml
  • Nanshy 4-in-1 Makeup Blending Sponge Full size (RRP £5.95)  - niestety nie zdążyłam się załapać :(
  • LOLA Make Up by Perse Electric Purple Nail Polish 11ml, mam ten lakier z innego pudełka i jak dla mnie konsystencja bardzo wodnista, trzeba naprawdę długo czekać żeby wyschnął. Trwałość średnia.
  • COLAB Sheer & Invisible Floral Fragrance Dry Shampoo 50ml, posiadam i jestem zadowolona.
  • Bloom & Blossom Bath and Shower Gel 50ml
  • Bee Good Lift & Brighten Eye Cream 5ml, miałam i byłam mega zadowolona, nie wzięłam, bo chciałam coś nowego wypróbować.
  • The Body Shop British Rose Instant Glow Body Butter (travel size, 50ml, RRP £6) , ładny różany zapach i jak przystało na masełka z Body Shop dobrze nawilża skórę.

  • Amie Skincare Morning Clear Purifying Facial Wash & Morning Dew Matte Finish Moisturiser Duo 10ml each. Miałam krem nawilżający z tejże firmy i byłam zadowolona, więc postanowiłam, że wypróbuje inne produkty tej firmy.



Dodatkowo w każdym pudełku można było znaleźć :

Charles Worthington Moisture Seal Hair Healer


Dead Sea Cooler Deep Cleansing Face Mask Duo 


Ogólnie dobry box za przystępną cenę. 

No comments:

Post a Comment