Friday 29 April 2016

Clinique The British Beauty Blogger Edit II 2016



 


Pudełko mam już ponad dwa tygodnie, ale dopiero dziś udało mi się znaleźć czas i je wam zaprezentować.  
Pudełko niestety przyszło do mnie zniszczone, na szczęście produkty były nie uszkodzone. 


Dokładnie rok temu strona: Latest in Beauty ze współpracy z Blogerka Jane Cunningham  http://britishbeautyblogger.com/ stworzyła pudełko napakowane produktami firmy Clinique. Miałam szczęście i stałam się posiadaczką tego pudełka, które rozeszło się w parę godzin. W tym roku było podobnie, przeglądając pocztę znalazłam wiadomość o drugiej edycji tegoż pudełka i niezwocznie je kupiłam. Także i tym razem pudełko rozeszło się w parę godzin. Kosztowało 20 funtów, a przesyłka była gratis.

 
 


Take The Day Off Makeup Remover For Lids, Lashes & Lips (30ml) też znajdowała się w poprzednim pudełku i przyznam się że tamtego opakowania jeszcze nie zużyłam. Ponad rok leży sobie nie napoczęte w szufladzie, z prostej przyczyny, miałam tyle kosmetyków do usuwania makijażu, że miałam szansy zacząć tego. Wkrótce się to zmieni, gdyż mój obecny zmywacz makijażu oka powoli znika. 

 

  Superprimer Universal Face Primer (15ml) lekki i beztłuszczowa formuła. Zmniejsza widoczność porów, linii i zmarszczek. Jeszcze nie wypróbowałam. 

Liquid Facial Soap Mild (30ml) oraz Dramatically Different Moisturizing Lotion+ (30ml) były w poprzednim pudełku, obydwa odpowiednie do skóry suchej i mieszanej. z obydwu byłam bardzo zadowolona. Żel do mycia twarzy, świetnie oczyszczał i nie wysuszał skóry. Krem bardzo mocno nawilżał. 


W pudełku znajdowały się dwa kolorowe kosmetyk w pełnej wersji. Chubby Lash Fattening Mascara - pogrubiający tusz do rzęs. Przyznam że go nie otworzyłam.
Kolejnym kosmetykiem jest: Sweet Pots Sugar Scrub & Lip Balm czyli dwa w jednym. Z jednej strony cukrowy peeling do ust,a z drugiej balsam nawilżający, ja dostałam go w odcieniu: Red Velvet. Ciekawy pomysł. Peeling bardzo delikatny. A balsam nawilżający delikatnie zabarwia usta i nawilża je na dość długi czas. Niestety niesmakowy.



Kolejny produkt to próbka 4ml Aromatics in Black albo Aromatics in White. Ja dostałam in Black ciężki kwiatowy zapach. Dość trwały. 

 

Clinique for Men Face Scrub czyli niespodzianka, tym razem produkt dla mężczyzny. Który powędruje do mojego chłopaka.

 

Dodatkowo w pudełku znajdowała się voucher na £10, który można wykorzystać na stronie Clinique. Oraz opakowanie na próbkę podkładu, który można otrzymać na stoisku Clinique. Obydwa dodatki na pewno się przydadzą. 

 

Podsumowując za £20 dostać można było naprawdę super box. Mam nadzieję, że za rok doczekamy się kolejnej 3 edycji. 
 Pudełko można było zamówić ze strony: http://www.latestinbeauty.com/


 

No comments:

Post a Comment