Monday 18 April 2016

You Beauty Box April - Kwiecień 2016

Natural & Organic, czyli motyw Kwietniowego You Beauty Box. 

 

Do wyboru były:

 

Urban Veda Purifying Daily Facial Wash  20ml, żel do mycia twarzy.

The Organic Pharmacy Marigold & Comfrey Hand Cream  50ml, krem do rąk.

Sönd Hydrating Face Spray  10m, nawilżająca mgiełka do twarzy.

Kneipp Sweet Dreams Herbal Bath Oil  20ml, olejek do kąpieli.

INIKA Organic Eyeliner in Black Caviar  1.2g, kredka do oczu

 Dr.Organic Organic Hemp Oil Intesive Eye Serum  15ml, serum do skóry wokół oczu

 Balance Me Radiance Face Mask  30ml, oczyszczająca maska do twarzy (miałam ją kiedyś i polecam)

AD skin synergy Organic Rose Geranium Nourishing Night Treatment Facial Oil  50ml, olejek do twarzy.

Ja wybrałam: 

 

AD skin synergy Organic Rose Geranium Nourishing Night Treatment Facial Oil  50ml, olejek do twarzy oraz 

 

 

 Dr.Organic Organic Hemp Oil Intesive Eye Serum  15ml, serum do skóry wokół oczu. Używam od tygodnia . Dobrze nawilża i zapobiega powstawaniu worków pod oczami.


dodatkowo w każdym pudełku:
Argan Oil albo Keratin Protein Deep Conditioner. Ja dostałam keratynową maskę .
kolejna rzeczą były kapsułki firmy Neom. Jedna energetyzująca, a druga mająca za zadanie pomóc nam się odstresować . 


 

Jest to kolejne pudełko któe przyszło do mnie w złym stanie, jednak ani jeden produkt nie ucierpiał. co do zawartości jestem zadowolona. Niedługo wypróbuje olejek do twarzy i dam wam znać jak sie spisał.

 

 Pudełko kosztuję  £6.95 box.you.co.uk. Polecam.

No comments:

Post a Comment