Sunday 18 October 2015

You Beauty Discovery - Pażdziernik/October 2015

 





You Beauty discovery - najtańszy ( z tego co wiem) Beauty Box w Wielkiej Brytanii. Koszt to tylko £6.95 za miesiąc. Pieniądze są pobierane w pierwszy dzień miesiąca i można zrezygnować kiedy się chcę.
Subskrybowałam już parę boxów, ostatnio był to Birchbox. Z którego do dziś zostało mi trochę kosmetyków, które albo obecnie używam, albo leża w szufladach i czekają na swoją kolej :)
Uważam że takie boxy to dobry sposób by wypróbować nowe kosmetyki, bo które pewnie normalnie byśmy  nie sięgnęli.
You Beauty Discovery jest najtańszym na rynku, więc postanowiłam przez jakiś czas skorzystać z tejże subskrypcji. Dodatkowym plusem i tym co wyróżnia je ponad inne boxy jest fakt, iż mamy szansę wybrać co miesiąc dwa produkty z listy proponowanych kosmetyków.

Poniżej lista październikowa:
  • Scentered – Stress Less Therapy Balm (5g)
  • Argan+ – Deep Repair Shampoo & Deep Repair Conditioner Duo (100ml each)
  • Elemental Herbology – Cell Food Radiance and Vitality Serum & Cell Plumping Facial Duo (5ml & 15ml)
  • Eye Of Horus – Goddess Mascara (8g)
  • Revlon – ColourStay Gel Envy™ Longwear Nail Enamel and ColourStay Gel Envy Diamond Top Coat™ Duo (11.7ml each)
  • La Roche-Posay – Redermic R Trio (5ml each)
  • KORE Skincare – Foaming Cleanser, Pearl Revitalising Toner & Pearl Gentle Exfoliator Trio (10ml, 15ml & 10ml)
  • Roger & Gallet – Gingembre Rouge Energising Sorbet Body Lotion & Gingembre Rouge Eau Fraiche Parfumée Duo (50ml & 1.5ml).
Każdy box zawiera również: VICHY – Dermablend Foundation Shade 15 (Opal) and Shade 25 (Nude) (1ml każdy) oraz The White Company – Day and Night Fragrances (2ml każdy).

Ja wybrałam te podkreślone.
Lakier Revlona x 2 i top coat juz mam w swojej kolekcji  i jestem z nich bardzo zadowolona. Sam lakier kosztuje około £6.00.



Więcej info na: http://www.youbeautydiscovery.co.uk/

No comments:

Post a Comment