Sunday 18 October 2015

The Glamour Beauty Power List 2015 - Latest in Beauty Review – Jesień/Autumn 2015

The Glamour Beauty Power List 2015 - Latest in Beauty  

 

Latest in Beauty to  moja ulubiona strona z najlepszymi pudełkami z kosmetykami.

 Kupiłam już wiele boxów właśnie z tej strony. Zawszę wiesz co dostaniesz, w odróżnieniu do np. Birchboxu, gdzie zawartość pudełka jest tajemnicą aż do końca. Jedyna niewiadomą jest to jaki odcień np. lakieru będzie w pudełku.

 Dziś zaprezentuje wam box który powstał ze współpracy  z Brytyjskim Glamour. Produkty wyselekcjonowała Dyrektor Urody w Glamour - Alessandra Steinherr.


 

W pudełku mozna znaleść:

1 x Eyeko Mascara niebieska lub czarna, ja posiadam czarna, z czego jestem zadowolona.

1 x Rimmel 60 Seconds Supershine Nail Polish - dostaniesz jeden z trzech odcieni, ja dostałam 300 - Glaston-Berry. Mam juz lakier z tej serii i jestm bardzo zadowolona. Lekier szybko schnię, dobrzę wygląda i jest trwały.

1 x Philip Kingsley Geranium & Neroli Elasticizer (40ml), mam już jedną miniaturkę tego produktu. Nie za bardzo odpowiada mi to że trzeba tą maskę nałożyć przed umyciem włosów.  Wypróbowałam dwa razy i jestem na TAK, naprawdę działa.

1 x Kiko Velvet Touch Creamy Stick Blush, dostaniesz jeden z trzech odcieni ja mam nr 07. Znam firmę i lubię.
1 x Revlon Ultra HD™ Lipstick, również można dostać jeden z trzech odcieni, ja trafiłam na 875 - Gladious, jak dla mnie kolor bardzo mocny i ja niejestem do konca przekonana do pomadek.

1 x Garnier Miracle Sleeping Cream (50ml).

1 x Nails Inc NailKale Superfood base coat, mam parę produktów z tej firmy i jestem z nich zadowolona.

1 x Vita Liberata Self Tanning Night Moisture mask (10ml).






The Glamour Beauty Power List Box kosztuję  £18.99 plus koszty przesyłki, wartość pudełka to  £92.87.

Strona często robi różne promocję np. przesyłka za darmo lub możliwośc dostania prezentu w postaci kosmetyku.
Obecnie można dostać, jeśli wyda się 10 funtów, Lip Gloss firmy Burt's Bees wartej £8.99, do wyboru są trzy odcienie.

Link: http://www.latestinbeauty.com/collections/collections/the-glamour-beauty-power-list-box-2015.html 

No comments:

Post a Comment