Tuesday 20 October 2015

Get the Gloss Cult Collection Box - Latest in Beauty – Pażdziernik/October 2015

Get the Gloss Cult Collection Box - Latest in Beauty.


Kolejny box ze strony Latest in Beauty. Powstał on ze współpraca ze stroną http://www.getthegloss.com/, które osobiście przedtem nie znałam.
Kosztuje £15.95 plus koszty przesyłki, pudełku znajduję się 7 produktów. Wartość całego boxa to ponad £60.00.
 

W środku znajdują się:

1 x Bee Good - Youthful Enhancing Lift and Brighten Eye Cream 5ml - akurat nie mam na stanie żadnego kremu pod oczy, więc ten bardzo szybko wypróbuje.
1 x St Tropez - Gradual Tan In Shower Lotion 50ml - mam pełna wersje i używam od jakiegoś czasu. Nie robi smug i daje delikatną opaleniznę bez typowego, samoopalaczowego zapachu.  Niedługo zrobię pełną recenzję tegoz producktu.
1 x Prismologie - Indigo Interlude Foot Cream & Pink O'Clock Hand & Cuticle Cream 2x10ml. 
1 x Dr Lipp - Miracle Balm 15ml
1 x NUDE Skincare - Skincare ProGenius Rescue Oil (800 ProGenius Treatment Oil) 5ml
1 x Ciaté London - London Paint Pots- Mistress 13.5ml
1 x Eyeko - Black Fat Liquid Eyeliner 3.5g, mam płatki do demakijażu oczu z tej firmy i je uwielbiam. 







Tak się składa że większości marek z tego pudełka nigdy  nie używałam/nie słyszałam.  Dlatego też nie mogę się doczekać,  by je wszystkie wypróbować.







Obecnie na stronie http://www.latestinbeauty.com/, jest promocja na Heart Beauty Essential Box, używając kodu: HEART20, dostaniecie 20% zniżki na tenże box plus nie zapłacicie za koszty przesyłki.

No comments:

Post a Comment