Thursday 29 October 2015

Heart Beauty Essentials box - Latest in Beauty Październik/October 2015

Heart Beauty Essentials box. Bardzo udany i ciężki box.

Kosztował mnie tylko £14.39, gdzie normalna cena wynosi: £17.99 plus koszty przesyłki, czyli powinno wyjść koło 20 funtów. Zazwyczaj czekam na różne promocje typu 20% off lub jakiś prezent. Bardzo rzadko kupuje box bez promocji. Wyjątkiem był box stworzony wraz Clinique, który sprzedał się w jeden dzień. Kupiłam od razu i nie żałowałam.

Co znajduje sie w pudełku stworzonym wraz z departamentem urody Radia Heart?


1 x Nuxe - Crème Prodigieuse® moisturising cream 15ml -  mam maskę nawilżająca  i jestem zadowolona.
1 x UrbanVeda - Hydrating Toner 150ml - dostałam oczyszczający tonik nawilżający ( Purifying Hydrating Toner), akurat myślałam o zakupie toniku, niedługo zacznę używać.

1 x Rimmel - Provocalips (Shade- "Kiss Me You Fool") 7ml - jak dla mnie kolor za mocny, ja raczej wolę bardziej stonowane kolory. Mimo tego wypróbowałam od razu. Jest to zdecydowanie najlepszy błyszczyk jaki miałam. Najpierw nakładamy step 1, czekamy aż wyschnie (około minuty) i nakładamy step 2 - top coat. Błyszczyk jest mega trwały, wytrzymał parę godzin, podczas których i jadłam i piłam, a usta wyglądały nadal idealne. Nie czuje się że ma się go na ustach. Na pewno kupię w innych kolorach.


1 x Bloom and Blossom - Bath and Shower Gel 50ml - bezzapachowy żel pod prysznic, idealny dla kobiet w ciąży, które mogą doświadczać porannych mdłości. W 99% pochodzenia naturalnego, bez SLS. Ja w ciąży nie jestem, ale jeśli mam migrenę jestem wrażliwa na zapach, więc pewnie wtedy żel wypróbuj.
1 x Dirty Works - Gently Does It Face Wipes 25 chusteczek w środku. 4 w 1, delikatnie usuwa makijaż, nawilża i nie był testowany na zwierzętach.


1 x ROGER & GALLET - Lait Sorbet Bois D'Orange Body Lotion 50ml, ładny, świeży i cytrusowy zapach.
1 x LOLA Make Up - Nail Varnish (Alto Brillo) 11ml  kolor: Electric Purple.


1 x Kitsch - Prima Ballerina Hair Ties (5 gumek do włosów) , jak dla mnie za sztywne. No ale ładnie wyglądają ;)

1 x Indeed Labs - Hydraluron Moisture Boosting Mask (1 Sheet Mask) 

1 x Philosophy - The Microdelivery Peel In-Home Vitamin C/Peptide Peel (12ml).





W pudełku mamy ulotkę z opisem wszystkich produktów. No i oczywiście można znaleźć różne kody promocyjne, oferujące np: 15% zniżkę na produkty Urban Veda








Dodatkowo dostałam parę próbek kremu do stóp firmy Le Couvent Des Minimes (bardzo dobry krem) oraz krem do demakijażu firmy Merumaya.

Bardzo jestem zadowolona z tego pudełka, bardzo dużo jest w nim produktów które i tak miałam w planach kupić.

No comments:

Post a Comment