Wednesday 17 February 2016

You Beauty Box Luty/February 2016

Z braku wolnego czasu, pisze po ponad tygodniu od otrzymania  pudełka.
Zmieniła się nazwa oraz domena: box.you.co.uk, ale cena pozostała ta sama: £6.95

Do wyboru w tym miesiącu są: 
  • Tisserand Sweet Dreams Bath Oil 20ml - relaksujący olejek do kąpieli,
  • Mauli Himalayan Healing Salts 60g -lecznicza sól do kąpieli.
Nie lubię brać kąpieli wiec niewybrałam.
  • PURISKIN Resurfacing Formula 15ml
  • PURISKIN Resurfacing Cream 15ml
  • Kevyn Aucoin The Matte Bronzing Veil in Desert Days 1.4g - matowy brązer.
  • Dr.Organic Organic Dead Sea Mineral Bio-Plasma Mud Mask  100ml, oczyszczająca meseczka do twarzy. Mam dlatego nie wybrałam, polecam, dobrze oczyszcza skóre.
  • Benecos Sea Buckthorn and Orange Hand and Nail Cream 75ml
  • Aurelia Probiotic Skincare Refine and Polish Miracle Balm 15ml, enzymatyczny peeling to twarzy - wykupiony.
 Ja wybrałam:

  • NIP+FAB Body Slim Fix 45ml - 2 w 1 czyli tonujący i nawilżający krem do ciałą. Kosysnetcja gęsta, dobrzę się wchłania i przyjemnie pachnie.






  •  Salon Science Cellucovery™ Scalp Tonic Treatment 50ml - 8 tygodniowa kuracja, po któej włosy staną sie silniejsze, grubszę oraz zdrowsze.
Dodatkowo w każdym pudełku były:

Phil Kingsley - Geranium and Neroli Elisticizer - mam i jestem zachwycona, więc bardzo się ucieszyłam gdy znalazłam go w pudełku.
Vita Liberta - Self Tanning Night Moisture Mask, nawilżająco-samopolizująca  maska do twarzy na noc. Mam i jestem zadowolona, daje delikatną opalenizne i nawilża.
Real Techniques - Deep Cleaning Brush Gel - żel do mycia pędzelków, akarat mój z Sephory się skończył, więc ten pojawił sie w bardzo dobrym momencie. W pudełku były dwie saszetki 7ml każda.

Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego boxa. Wszystkie rzeczy w najbliższym czasie wypróbuje.

No comments:

Post a Comment