Thursday 17 December 2015

You Beauty Discovery Grudzień/December 2015





Z racji, że miałam trochę spraw na głowie w pierwszy dzień grudnia, dopiero pod koniec dnia zdałam sobie sprawę że dziś jest pierwszy dzień miesiąca i czas wybrać co powinno się znajdować się w moim pudełku. No i pod koniec dnia produkt które chciałam mieć były już wyprzedany. Ogólnie wybór według mnie był skromny i niezachęcający do kupna pudełka. Mimo wszystko wybrałam dwa produkty i po paru dniach box był już ze mną. Z racji że produkty były w miarę małe, pudełko zmieściło się przez otwór na listy.

Poniżej lista produktów z których można było wybrać dwa:

 •  philosophy – krem pod oczy (3ml) 
  Heaven Skincare – Silver Bee Venom Mask - maska do twarzy  (5ml) 
•  KIKO – Long Lasting Stick Eyeshadow - cień do powiek w sztyfcie(1.64g) 
•  beatitude – Joy Body Oil - olejek do ciał (10ml)
 • NUXE – Huile Prodigieuse  (10ml) 
•  REN – Moroccan Rose Otto Body Lotion - balsam do ciała(50ml) 
•  Candle de la Crème – Ylang Ylang & Cedarwood Spa Massage świeczka
•  PIXI – Glow Tonic Exfoliating  - złuszczający tonik do twarzy(15ml) 

Plus w każdym pudełku mozna było znaleść:
 Studio10 – Miracle Effect Priming Serum (1ml sachet) oraz
 Narciso Rodriguez – NARCISO eau de toilette (0.8ml)


Ja chciałam świeczkę, niestety się spóźniłam. Wybrałam  krem pod oczy oraz balsam do ciała firmy REN. Zastanawiałam się nad cieniem do powiek w sztyfcie firmy KIKO, ale obawiałam się że mogę dostać taki sam kolor jaki już mam. Obecnie w posiadaniu mam dwa sztyfty z których jestem zadowolona.

 


 

No comments:

Post a Comment