Friday 26 August 2016

You Beauty Box Czerwiec * June 2016

Za parę dni będziemy mieć wrzesień, a ja dopiero dziś znalazłam czas by dokończyć post z czerwca, a pudełku  You Beauty Box własnie z tego miesiąca.
W tamtym miesiącu niestety ciężko coś było wybrać. Dużo produktów już miałam i nie chciałam ich brać kolejny raz, bo lubię wypróbowywać nowe produkty.  Jakoś jednak udało mi się zdecydować na dwa produkty.

BareMinerals NEW SkinLongevity™  7,5ml- który jest jedynym wyprzedanym produktem
oraz na Ladival SPF 15  150ml, czyli krem z filtr do ciała.





do wyboru były:

PRO:VOKE Liquid Blonde Colour Activating Treatment Shampoo 50ml,  szampon przedłużający trwałość koloru.

 Lakier do paznokci firmy Nails inc w kolorze Uptown albo Porchester14ml.
Balance Me Congested Skin Serum 7ml, miałam już kiedyś ten produkt i byłam zadowolona.

Murad AHA/BHA Exfoliating Cleanser 30ml, również miałam okazję wypróbować, bardzo dobry peeling do twarzy.

KIKO Velvet Touch Creamy Stick Blush 10g, mam już w swojej kolekcji.

bubble T Stimulate, balsamy do ust do wybory były  lemongrass & green tea,
 Restore, hibiscus & acai berry oraz bubble T Revive, moroccan mint tea lip balm.



 Dodatkowo w każdym pudełku znajdowały się: Kneipp Devil's Claw (20ml), czyli olejek do kąpieli, o właściwościach relaksujących, doskonały do zmęczonych pleców i ramion.  Organii SPF 50 Sun Milk (3ml), czyli próbka kremu z filtrem +50.

Przyznam się iż mimo że minęły już dwa miesiące, żadnego z produktów z pudełka jeszcze nie użyłam.

No comments:

Post a Comment